2010-03-15
 20:54:36

I'm home!

Nu var det många timmar sen jag skrev, har haft fullt upp ;)
Kom alldeles nyss hem från stan.
Eftersom jag fyllde år i fredags har jag ju fått lite pengar så jag passade på att shoppa upp lite av det idag!
Bilder på det jag köpte kan ni få imorgon!
Spelade in en film på stan också. Ett projekt vi hade i svenska.
Den kan jag tyvärr inte visa er, men den vart nog hur rolig som helst!
Ska redigera den imorgon, och sedan redovisa den. Taggar som satan ! :D
Nu ska jag hoppa i duschen, och sen försöka sova :)
Vart väldigt sent inatt, och väldigt tidigt imorse..
är på bra humör idag, så jag bjuder på denna!


mondaytosunday

sööt bild :)



PUBLICERAT: 2010-03-15, 22:57:29 | URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: