2011-01-11
 16:27:00

Test!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte vad jag hade för nyårslöften, men jag tror inte att jag höll dom!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, eller ja, min syster.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur det!

5. Vilka länder besökte du? Inget.. eller, Sverige. haha

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Jadå!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj, jag vet inte..

8. Vad var din största framgång 2010? Det måste ju vara mina betyg!

9. Största misstaget? Lägga för mycket tid på folk som inte var värd den.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jadå.

11. Bästa köpet? Haha, typ inget.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder & Mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? I am not a whore, Fuck you & Gubben i lådan.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade umgåtts mer med mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tjaffsat.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen.

19. Blev du kär i år? Vart kär 2009, och det är jag fortfarande!

21. Favoritprogram på TV? Halv åtta hos mig! haha

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hata är ett starkt ord, men tycker mindre om!

23. Bästa boken du läste i år? hehe, har bara läst en bok. Innan jag dör.

24. Största musikaliska upptäckten? Bruno Mars kanske.

25. Något du önskade dig och fick? Yesbox.

26. Något du önskade dig men inte fick? Jarå!

27. Årets bästa film? Kommer inte på någon.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Hade världens mysigaste tjejmiddag med världens finaste flickor!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det är klart.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Typ, normal?

31. Vad fick dig att må bra? Mamma, Jonathan & Powerpuffpinglorna. 

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Aron flam♥

33. Vem saknade du?
Alla mina gamla kompisar som jag tappat kontakten med.

34. De bästa nya människorna du träffade? Måste ju vara dom i min nya klass, helt underbara människor hela högen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: