2009-09-08
 11:42:02

svar på era frågor.

hur länge har du bloggat?
sen i februari tror jag ;p

vad fick dig att börja blogga?
ville skriva av mig en massa bara.

vilken storbloggare skulle du vilja vara för en dag?
kenza.

vilken glass har du ätit mest i sommar?
twister.

vad gör du på fritiden?
sover eller är på stan.

vad är ditt favirit djur?
hundar.

vilka bloggar läser du?
typ alla fjortisbloggar.

vad har du för kamera?
jag vet inte;p

hur länge har du bloggat?
några månader.

Hur lång är du? ;)
164 tror jag.

Vad är din största dröm?
att jag ska bli miljonär ;)

sjunger du i duschen?
klart som fan att jag gör!

om du fick barn vad skulle dom heta?
stella eller stellan!

hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
sitter på gatan och tigger.

är du lebb?
nej, det är jag verkligen inte!

Vad vill du göra innan du dör?
hoppa bungyjump!

Säg tre saker du tänker på när du hör ordet banan xD
min email, gult, och ... haha, det vill ni inte veta!

Har du några syskon? :)
japp, fem stycken.

har du en pojkvän? :)
nej, det har jag inte.

vad vill du bli när du blir stor?
egen företagare.

om du fick vara kissie för en dag, vad skulle du göra då?
slå mig själv!

om du fick göra vad du ville över en dag, vad skulle hända då?
jag skulla lätt hoppa bungyjump! =D

hur ska din drömkille va?
lång, inte för smal, helst mörkblond, fina ögon, stora fötter ;) haha

är du tillsammans med en tjej?
nej, inte det!

vad gillar du för musik?
haha, all möjlig musik

vilket är ditt favorit band?
metallica!

vilken är din favorit "solo artist"?
james morrison.

är du oskuld?
nej, det är jag inte.

har du en dildo ?
haha, kanske det;)

bruka du hångla om kring på typ discon?
haha, njaa.. det händer väl.

vem är din bästa vän?
mamma!

hur många seriösa killar har du haft?
3-4..

vem var den sista ?
jonathan.

vem gillar du mest nu ?
just nu gillar jag anette mest! ;)
haha, nä men det finns en.

har du djur?
yes!

vad för djur isf?
en kissemisse.

hur kan du spara ut ditt hår så långt?
jag vet inte.

säljer du ditt hår till en frisörsalong eller vad gör du med ditt hår när du klipper dig? :)
nej, det gör jag inte. dom slänger mitt hår, hoppas jag.

Vilket är ditt favoritgodis,
lakrits!

favoritprogram
the hills.

och favoritfilm?
jag har ingen aning. gillar många filmer!

Har du och din tjej haft sex?:)
jag har ingen tjej!

är du bra på att sjunga?=)
höhö, nae ;p


rebecca

Vad är de för frågor om att du skulle ha tjej :S ? Vet du vem som frågat?



svar: Usch tråkigt :/ Men det är ju bra i alla fall :)



PUBLICERAT: 2009-09-08, 12:45:40 | URL: http://beccsbox.blogg.se/
emma härnqvist/perfektion

hej igen.. här är de fint, är back on track.. igen! hur är det med dig själv? bra lördag? kram



PUBLICERAT: 2009-09-12, 18:30:52 | URL: http://perfektion.blogg.se/
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Jaa det var verkligen härligt:D<3

Ha en bra dag

KRAM



PUBLICERAT: 2009-09-13, 12:53:23 | URL: http://fotobydenise.blogg.se/
jessica

Fin blogg^^

Vg?



PUBLICERAT: 2009-09-16, 20:22:20 | URL: http://yezzica.blogg.se/
Minnie

Hej gumman, blogawards 2009 börjar närma sig och självklart vill jag dit. Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på mig i kategorin Årets Blogg. Kolla in min blogg för länken dit.

Som tack lottar jag ut ett present kort på Gina Tricot bland alla som har röstat och självklart ställer jag upp med att rösta på er i olika tävlingar om det skulle behövas. Ha en bra dag och tack på förhand. Kram Minnie :)



PUBLICERAT: 2009-09-17, 09:53:09 | URL: http://www.minnies.se
Emmie

sv: jag har inte bloggat på typ två månader, men nu ska jag börja lite igen. Det är inte bra med mig, är tyvär sjuk :( hur mår du själv? :)



PUBLICERAT: 2009-09-17, 11:06:37 | URL: http://emmiebengtsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: