2009-03-07
 13:59:44

snart är det vår!

godmorgon allihopa!
vad gjorde ni igår kväll? :)
själv satt jag på donken med kissen och holm och bara mös. hehe!
5 grader här i umeå idag, grymt skönt att vi inte har haft minus grader i veckan!
snart försvinner nog snön. hoppas iallafall det. jag vill ju ha vår, nu nu NU!!
idag har jag ingenting planerat, ska bara vara hemma och ta det lite lugnt. kände mig inte så pigg när jag vaknade imorse. ikväll blir det stan med kissen, som vanligt. men det är nice!
fyller år om 5 dagar!! ska inte göra någonting speciellt. på torsdag blir det bio och m ys med kissen, eftersom han åker utomlands på fredag. och på fredag blir det myskväll med flickorna. middag, bus & film. senare på kvällen hooppas jag att jag kan få dit några pojkar iaf (: det kommer säkert bli supernice.
men nu tänker jag gå och städa rummet, det ser förjävligt ut kan jag lova!
ha det fint.
xoxo /mw.


Linda

aha okej!

men gott me fika :)



PUBLICERAT: 2009-03-07, 14:24:44 | URL: http://ndail.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: