2009-03-02
 12:46:17

inte igår.

dåålig uppdatering i helgen! men det är ju lov, och då har man inte tid att sitta vid datorn!
har ju varit med katten hela helgen åså :) blir katten hela lovet. hihi.
idag ska jag på stan med pungis och javie tror jag! åker ner runt tre, sen på kvällen kommer katten! ;d
ska hinna träffa hampus också! grymt längesen sist, så de känns super!
nu ska jag titta om jag har några bilder från när jag var liten. det var nån som ville se hur jag förändrats med åren, så det ska jag fixa nu. sen blire duschen och stan!

varit på bio och sett The international också. sjukt bra film, kan jag lova.
trodde faktiskt att den skulle vara jätte dålig. för jag brukar inte gilla "pangpang" filmer. men den här var grym.
satt med munnen öppen och var helt inne i filmen. tur att jag lät katten välja film! hehe (:

någon annan som har sett den?


peace! //mw.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: