2009-03-19
 13:52:19

ajajaj, min fot.

hejsanhejsan!
det suger verkligen att vara hemma ensam, och inte ha någonting att göra. jag vaknade klockan 8, satte mig vid datorn runt 9, svarade på en massa olika saker, läste lite bloggar och kollade på kläder. fixade käk runt 10, pannkakor med chokladsås. halv 11 började det göra grymt ont i foten, så jag hoppade till mitt rum, ,och la mig i sängen. låg och bara kollade upp i taket i 20 minuter ungefär. sen börjar jag bara stor böla. ingen aning om varför, det bara kom.. sen låg jag där och bölade i 10 minuter. sen ringer mamma, och jag är jätteförbannad och lägger på. sen ser jag en bok bredvid stereon, jag ställer mig upp och hoppar fram till den, tar der och hoppar tillbaka till sängen.
hade redan läst ungefär 10 sidor i boken. jag slog upp sidan jag var på och började läsa, och ända tills nu har jag läst.
boken var otroligt bra! "syskonkärlek" heter den, och den handlar om en syster och en bror som blir kära i varandra. jag har aldrig gillat att läsa, men den där boken kunde jag bara inte sluta läsa!!
nu tänker jag hoppa tillbaka till sängen och läsa nåt annat bra :) kanske SOLO tidningen som ligger här. hehe

men ni alla får ha det så bra! pusspusspuss♥ /mw.

älsklings anette>



jag saknar mig kissekatt :(
kom hem älskling!


Marcus Å

Så är det när man bor i Umeå :P Händer idag då? :)



PUBLICERAT: 2009-03-20, 10:43:15 | URL: http://slipsens.blogg.se/
Alshammar - Style As Lifestyle

vad gör du idag:)



PUBLICERAT: 2009-03-20, 10:50:01 | URL: http://halshammar.se
Anonym

vill du hjälp med din BLOGGDESIGN eller känner du någon som vill ha det? jag hjälper gärna till. kontakta mig i så fall på jennie[email protected]



ha en jättetrevlig helg nu!



PUBLICERAT: 2009-03-20, 10:56:25 | URL: http://loadedgun.blogg.se/
anette

Älskar dig sötnos:*



PUBLICERAT: 2009-03-20, 23:51:29 | URL: http://www.verklighetsutflyktAB.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: