2009-02-25
 16:54:04

träning är nice efter en massa semlor (:

hejsan!
kom just hem från skolan. var på ica en sväng med mamma. hihi köpte ett paket med semlor:]
asså det är sjukt gott, var ju som ba tvungen att käka en till.
men jag förtjänar det tycker jag. eftersom imorgon har vi friluftsdag på skolan, och jag åker frivilligt ensam till simhallen och simmar i 3-4 timmar! men bara för jag inte kan åka skidor, skridskor eller vara på leos lekland.
men att simma blir säkert jätteskoj! kanske inte om jag är ensam, men äsch. nåra timmar är ingen fara :)
som jag sa tidigare så skulle vi forska om nånting på tekniken. eller inte direkt forska, eller jo kanske lite forskning.. man skulle välja en teknisk sak att skriva om, och sedan redovisa. och det gör vi veckan efter lovet. så vi har inte så jätte mycket tid. iaf inte lektionstid, bara 2 lektioner, idag och onsdag v.11 . jag valde att skriva om toaletten, eller jag tror iallafall jag ska göra det ;p det verkar lättast typ. nä nu ska jag inte sitta här och vara tråkig.
jag hade tänkt gå ut på en låååååång promenad. efter att ha käkat 2 semlor behöver jag den träningen tycker jag :)
det är inte så kallt ute heller, bara -1 här. bara jobbigt att det är så otroligt mycket snö.
menmen, jag överlever.
efter promenaden måste jag plugga.. ska skriva talet, och redovisa det på fredag ist, sen måste jag plugga på kemi, (har omprov i det) , sen måste jag skriva klart uppsatsen och sen börja med min detektiv roman. ganska jobbig lär det bli kan jag lova. men så gåre! så inge mer dator ikv tror jag.
men nu ska jag börja röra på mig! men hoppas ni får en trevlig onsdagskväll allihopa :)
puss&kram //mw.


Anonym

Vilken låt är sommar för dig? :)



Kram

/Linnéa



PUBLICERAT: 2009-02-25, 17:09:11 | URL: http://twistandshine.blogg.se/
Aleks

Allt bra? :)



PUBLICERAT: 2009-02-25, 22:16:49 | URL: http://cheeraleks.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)



PUBLICERAT: 2009-02-26, 02:51:19 | URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Anonym

Vad brukar du äta för frukost? :)



Kram

/Linnéa



PUBLICERAT: 2009-02-26, 07:14:31 | URL: http://twistandshine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: