2009-02-19
 18:07:37

pluggpluggplugg. (hej kom å hjälp mig)

halloj!
nu har jag vaknat till, hehe.
kom på för en timme sen att vi ska ha skrivit klart våran fyra sidiga uppsats om valfri person/historisk händelse tills imorgon! shit alltså, jag har inte ens börjat med den.. och jag vet fan inte ens vad jag ska skriva om. först tänkte jag anne frank, sen hitler, sen titanic, nu tänker jag fan skriva om elisabeth hurley .
skiter i om läraren tycker att hon är för ung osv.. kommer ju fan inte på någonting annat.
tog ut en sida fakta om henne, det lär ju aldrig räcka, men det finns typ ingenting om tanten. ååh jag blir galen!
så sjuuukt less på skolan just nu kan jag lova.. aja, ska kämpa som fan. för min bror och min mor!
nä, nu ska jag försöka slita mig bort från datorn, och få uppsatsen klar osv..
ni som har mitt nummer får gärna ringa och hjälpa mig, det vet ni väl! :]
ååååh vad tråkigt. jag orkar verkligen inte. jag vill soooooova :(

önska mig lycka till!
hoppas ni får en trevlig torsdagskväll (:
pussss&kram


//mw.


klara

jag tycker du ska skriva om anne frank!

hon verkar värsta spännande typ :P

kram K.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: