2009-12-20
 22:26:39

Nej förresten, vi skiter i frågestunden..

Istället ska ni få veta vad som hänt i mitt liv under min 5 veckors paus!
  • Tagit svinissprutan!
Japp, ni läste rätt! Jag tog sprutan. Jag var inte alls taggad för några veckor sedan, men jag tog den ändå.
Jag kan fortfarande gå och prata. Det ända som hände var att jag fick lite feber, började må illa och hade ont i armen i över en vecka..

  • "Sagt upp" vänskapen med många av mina så kallade "vänner"..
Jag dissade mina "vänner" för ett tag sedan, pga att dom inte trodde på mig.
Dom tryckte ner mig, sa att jag var dålig osv. Och efter ett tag så blir man jävligt less, och det blev jag.
Inte bara pga det, var en massa andra saker också. Men det kändes bäst.
Vill inte att folk jag träffar ofta ska trycka ner mig på det viset och sänka mitt självförtroende som redan är hyfsat lågt..

  • Jag har en pojkvän! :]
En "ny-gammal". Mitt ex som jag skrev om så mycket för några månader sen.
Och som ni kanske vet, så försökte jag träffa andra osv.. Men jag kunde aldrig få honom ur huvudet.
Så, hehe vi blev tillsammans igen och jag är typ lyckligast i världen, precis som jag var första gången vi var tillsammans!

  • Jag har träffat en av mina bröder!
Min bror Magnus, från göteborg, som jag aldrig har träffat förut kom upp till umeå för två-tre veckor sen.
Han och hans fru Lotta var här och käkade middag med oss.
Det var riktigt härligt att äntligen få träffa honom.
Nu är det bara 2 kvar!

  • Jag har fått mitt första VG!
Yees, även fast mina "vänner" sa att jag inte va så smart å duktig och att jag aldrig kunde få ett betyg högre än G, så fixade jag det!
I HKK, ett fint litet VG. Ni anar verkligen inte hur stolt jag är över mig själv?!
Jag kan, om jag vill.



Nu kommer jag inte på så mycket mer, men jag vet att det är en massa mer!
Vi får ta det en annan dag.
Nu ska jag svara på alla kommentarer,
sen ska jag se klart "Coyote ugly" som går på femman.
Vi hörs imorgon, förhoppningsvis :)
Storebror och Lotta!


maria

alla kan om de vill man ska inte tryckas ned av vännerna, god jul på dig :)



PUBLICERAT: 2009-12-24, 00:18:16 | URL: http://choocoolate.blogg.se/
Sofia

Grattis till vg:et :D



PUBLICERAT: 2009-12-26, 14:56:39 | URL: http://sofijeas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: