2009-04-05
 13:34:54

let it rock!

godmorgon underbarisar!
jag har städat mitt rum, hjälpt mamma och låtsas pappa & typ surat lite, hela morgonen..
rummet är inte färdigt ännu. plockade bara upp alla kläder från golvet och slängde det i tvätten, rensade skrivbordet, och typ inge mer. ska strax rensa garderoberna.. dom ser förjävliga ut!
har så sjukt mycket kläder som jag knappt använder. allting har blivit så himla stort för mig.. jag har nog fanimig gått ner lite i vikt! =D blir fan glad. men synd bara att kläderna inte passar längre. jeansen är för stora i midjan, och inte alls lika tajta längre =(
måste fixa en ny och mycket finare vårgarderob! blir till att shoppa rejält mycket :)
har ju fixat lite nytt sen jag fyllde år, men mer måste det verkligen bli.
idag ska jag bara chilla! städa klart rummet, baka nånting, och sedan bara ligga i sängen och titta på tv.
vad ska du göra idag? :)


eftersom jag inte skrivit nånting om helgen, kommer lite om min helg här:
Fredag: jobbade som vanligt, men då på starz. (hade tidigare varit på den sidan som kallades direct. samma ägare, samma ställe, samma käk. bara lugnare och mycket chlligare. minder folk osv.)
efter jobbet gick jag och maria på stan ett tag, isak kom till direct och vi var med han nån timme. vi satt på donken, (som vanligt) och bara chillade. pekka kom, och vi köpte glass, hon & jag. vi satt och fjantade oss ett tag.
sen kom hanna & javaneh, och dom satt där med oss och vi snackade ett tag. sen kom jonathan, och chillade med oss.
runt halv sex åkte jag, hanna, javaneh och jonathan till obbola! :)
senare på kvällen kom alla till jonathan och rökte vattenpipa och chillade som mest. när folket drog, tittade vi på film och myste lite :)
Lördag: vaknade med världens finaste bredvid mig. helt underbart! :) han hade inte vaknat, så jag låg och tittade på han i minst 2 timmar. (åh så söt han är när han sover.) när han vaknade så låg vi och snackade ett tag. sen runt 11 såg vi på en film. ganska läskig.. eller inte! det var en sån där konstig zombiefilm. inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara.. menmen, den funkade! efter filmen låg vi och snackde mer, sen runt 2 drog jag hem :)
hemma runt 3. ingen hemma när jag kom hem. så jag gick direkt och la mig i sängen och tittade på tv. mamma ringde och sa att dom va på ersboda och att som skulle komma hem på en liten stund. men nej! dom var hemma efter typ 7 timmar. inte alls roligt att vara ensam hemma i flera timmar..

nä, nu ska jag fortsätta med mina garderober! dom ser som sagt förjävlig ut.
blir rädd när jag öppnar dom.. he he.
men ha en trevlig dag allihopa!
kyssar♥♥//mw.


matilda

sv: det är nice efter 2h träning, haha.



PUBLICERAT: 2009-04-05, 13:36:30 | URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Allt Om The Hills.

åh tack söt! :)



PUBLICERAT: 2009-04-05, 13:42:48 | URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Michaela

tack så mycket, detsamma :D



PUBLICERAT: 2009-04-05, 13:51:29 | URL: http://mejx.blogg.se/
matilda

sv: går det bra med städningen? haha



PUBLICERAT: 2009-04-05, 14:30:43 | URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Carolina

Hej. Var gärna med och tävla om ett armband som jag själv designat ur min senaste kollektion. Sista dagen idag!



http://caroflina.blogg.se/2009/march/tavling-vinn-min-design.html#comment



PUBLICERAT: 2009-04-05, 14:53:30 | URL: http://caroflina.blogg.se/
Jonna

Okej.. Hur e de me dej annars då? :)



PUBLICERAT: 2009-04-05, 15:43:03 | URL: http://jonnaes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: