2009-04-25
 23:08:17

god natt!

sitter och ser benjamin button med min kära söta vän hanna! :) men hon lämnar mig strax, och då ska jag sova!
är trött så in i bomben kan jag lova. filmen är bäst, och det tycker nog alla som har sett den! eller hur?
nu vet jag inte ens vad mer jag ska skriva, är alldeles för trött för att ens kunna tänka.. så det är lika bra att jag går och lägger mig nu, eftersom hanna just lämnade mig!
några små saker som hände idag kan jag väl skriva, bara för att det inte ska bli ett så tråkigt inlägg.
först och främst köpte jag alla saker till min kisse, sen så förlovade jag mig med min älskade vän hanna, (haha), sen var jag med älskling.
nu måste jag verkligen lägga mig! godnatt folket :)
peace and out ;*


linn

jag har provat cilica eller vare nu heter. Men då växer ju typ håret på armarna å allt mer också xd å det vill jag inte ;o



PUBLICERAT: 2009-04-25, 23:33:35 | URL: http://liinseen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: