2009-03-25
 13:06:18

våffeldagen!

läste just på nåns blogg att det är våffeldagen idag! hade jag inte ens tänkt på.
men nu förstår jag iallafall varför dom säljer så mycket våfflor här på gården idag. ;p
blev fett sugen på våfflor, men jag har inga pengar i den här jackan, så jag kan inte köpa nån :(
får ta det när jag kommer hem ist.
igår hade jag tänkt lägga in bild på min nya jacka, men jag var sjukt trött när jag kom hem.
tvingade mamma att fixa käk snabbt som bara den, sen gick jag och la mig. sov en timme, men kom mamma och väckte mig för hon ville ligga i min säng och sova där med mig, sen låg jag uppe typ 10 minuter efter det, sen somnade jag igen och vaknade 20.58. typ helt perfekt eftersom jag skulle se desperate housewifes. det är ju bäst i hela världen, så det går bara inte att missa! sjukt bra var det igår iaf.

nu har jag no, eller nja.. om 12 minuter börjar jag.
vi har sexualkunskap. grymt skoj kan jag lova. jag har typ tjatat på våran lärare om det ända sen vi började skolan i augusti.
han vart nog less på mitt tjat, och la in sexualkunskapen ist för nånting annat. HA HA HA
menmen, jag måste iallafall börja gå mot klassrummet. det tar ju ett tag för mig nu när jag har kryckor.
ha en fin våffeldag allihopa :)
pusspuss /mw♥

btw, ska försöka fixa dagens outfit när jag kommer hem.


nadia

Re: Hade jag ingen aning om, men tack! :D



PUBLICERAT: 2009-03-25, 14:12:46 | URL: http://zoegaz.blogg.se/
Du Vet Inte

Tack detsamma :)



PUBLICERAT: 2009-03-25, 15:25:31 | URL: http://duvetintee.blogg.se/
nadia

Nej, det blir tacos. ^^ tihi!



PUBLICERAT: 2009-03-25, 16:08:22 | URL: http://zoegaz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: