2009-03-22
 12:07:58

jag vill åka utomlands nu,nu,NUUUU

igår när vi var på den där middagen så började vi prata om resor och sånt.
dom hade hittat en resa till egypten i en vecka, för 2000. och vi börja snacka om att åka dit, allihopa.
vet inte hur det blir med det, men jag hoppas verkligen vi ska åka. för jag vill bort från snö och slask..
om deras dotter, mirsada, som är 20 åker dit, så skulle jag få följa hon. så jag hoppas att hon bestämmer sig för att åka. åååh tänk vad skönt med sol, och värme.
vars vill du åka i sommar, eller nu?

ser det inte helt underbart ut?


jaja, vi får se vad som händer om några dagar :)
idag hade jag tänkt hoppa ner på stan och träffa kissen som kom hem från egypten idag!
den lilla jäveln lämnade mig i en vecka, och drog till sol och värme :(..
men nu är han hemma, och det är fettnice!
så nu ska jag duscha, käka och sen hoppa ner på stan tror jag.
gud vad jobbigt det känns. menmen, sånt är livet.
xoxo. //mw.


FridaS

hehe jag valde iof det dyraste stället, men om man vill göra lyft och sånt så blir det ju mkt dyrare=)



PUBLICERAT: 2009-03-24, 18:52:31 | URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Maria

love



PUBLICERAT: 2009-03-25, 13:02:25 | URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: