2009-03-29
 20:55:35

inte världens bästa uppdatering.

inte haft ork att sitta vid datorn i helgen.
men en kort sammanfattning av min helg:
Fredag: efter skolan åkte jag ner på stan med maria & emil. vi gick mest bara runt och chillade, sen kom kissen efter en timme, och då lämnade jag emil och maria och var med han ist. underbart, som alltid. hihi:)

Lördag:
Vaknade ganska sent, låg i sängen hela dagen och bara chillade. tittade på tv och pratade i telefon.
bråkade med mamma och hade mig.. och på kvällen hände det andra grejer. som inte bör nämnas!:) inget farligt, dock.


Söndag:
vaknade runt 12. mamma kom in och tjatade på mig, som vanligt.. hon drog och köpte mat åt mig. sen åkte vi iväg till ersboda och hälsade på en massa människor:) jag var barnvakt åt en liten brud ett tag, ganska mysigt. lalala osv. kom alldeles nyss hem från allt. så nu är jag alldeles slut. ska strax sova..



imorgon är det måndag, vecka 14. och det är första dagen på min prao!! :)
har längtat efter praoen hur länge som helst, och äntligen är det dax. kommer bli super bra.
ska sköta mig extra bra, så man kanske får sommarjobb där!;)
fast ifall det går åt pipsvängen så fixar nog min låtsaspappa på hotellet. grymtgrymt.
känns lite nervöst, men det kommer säkert gå super bra. är ju där med maria, så det kommer bli super roligt.
jag ska praoa på en cafeteria som heter starz. det ligger i Up2 gallerian, bredvid rut m. flera.
alla umebor får gärna komma och fika där, så får ni se hur duktig jag är! hihi
börjar klockan 10, taxin kommer 9.40. så det blir lite sovmorgon också. skööönt.
nu ska jag börja göra mig iordning för sängen, är jätte trött ikväll.
godnatt underbarisar! pusspuss. //mw.



<sötnosen maria.


matilda

Hoppas du får en awesome kväll! :)



PUBLICERAT: 2009-03-29, 21:00:39 | URL: http://elitecyclist.blogg.se/
marie

härligt! jag håller på och trollar bort en förkylning men annars är det bra :) kul med praktik!



PUBLICERAT: 2009-03-29, 21:14:43 | URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
jenny

okej, kul! jo helt okej. :)

hoppas di får en bra måndag.



PUBLICERAT: 2009-03-30, 07:42:29 | URL: http://jhenys.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: