2009-02-24
 13:16:03

hejsan jag är i skolan och har väldigt trevligt med maria!

hehe, jepp så äre! jag är i skolan. första dagen på 11 dagar. känns ganska skönt att vara här kan jag lova.
har ju saknat emiiil som satan!
just nu har alla i min klass idrott, förutom jag och maria. jag har läkarintyg och behöver inte vara med. maria skolkar bara ;p haha egentligen ska vi skriva på nåt tal som ska vara klart imorgon, men jag orkar inte just nu ;o
vet inte ens hur vi ska skriva. har svenska om en timme, så jag får göra det då!
senare ska jag åka till sjukhus och ta en massa blodprover^ opererar mig nästa torsdag.. på sportlovet.... hur kul låter inte det? måste ligga hemma en vecka efter operationen också, så jag lär ju inte ha så skoj kan jag lova.
får väl tvinga jp att komma å se film me mig elr nåt:]
efter blodprovet blir det stan, som vanligt. ska fråga efter praoplatser med maria. och vara med lina tror jag!
idag är det ju fan fettisdag, måste ringa mor och be henne köpa semlor! ååååh vad gott med semlor. och med tårta! usch vad jag är sugen på en massa onyttiga saker... aja, ibland måste man. hihi
någon som har käkat semlor idag? (aa)

nä, nu tänker jag börja med det där talet tror jag. så inte alla mina uppgifter blir jättesent inlämnade.
 och det är ju inge bra. kommer ett till inlägg under eftermiddagen tror jag.
om inte, så får ni ha de super bra! och ät er tjocka på semlor :)

pusspuss //mw.


Maria

och du är miiin<3



PUBLICERAT: 2009-02-24, 13:37:25 | URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: