2009-04-10
 20:13:00

svar på era frågor!

var i sverige bor du :)?
mig hittar ni högt uppe i sverige.
världens sämsta stad, enligt mig..
umeå!

vilka bloggar läser du dagligen?
hmm.. jag läser typ dom flesta bloggarna. mina kompisars bloggar och så.
men mest läser jag typ kenza, kissie och desirée.

men hur håller du dig så smal, och fin i hyn, m.m? :)
kan inte riktigt påstå att jag är smal.. för det är jag inte. jag är kort och rund!
inte för att skryta eller så.., men jag har ganska fin hy. inte alls några finnar i ansiktet osv.
jag gör ingenting speciellt för det. smörjer in mitt anstikte med en ansiktskräm från sri lanka. fair & lovely, tror jag att den heter! den är jätte bra för hyn. åsså äter jag oliver! enligt alla mammas muslim kompisar, är det jättebra för hyn! 

favorit blogg?
det är helt klart desirées! hon är så otroligt fjantig osv. tycker det är otroligt skoj att läsa om hennes vardag osv!
hennes nakenbilder är ju också ganska... mysiga^

Tycker du att ditt bloggande har förändrats sen du började blogga?
njaa. eller jag vet inte riktigt..
tar det lite mer seriöst nu, än vad jag gjorde förut. har typ börjat öppna upp lite mer. äsch, svårt att förklara.
men ja, lite har det förändrats.

varför började du blogga?
jag hade en blogg innan den hära! och den gjorde jag mest för att få lätta på hjärtat.
mådde inte så bra förut. men den togs bort, för den kändes onödig..
jag började blogga igen för att jag inte hade så mycket att göra! jag vet faktiskt inte helt säkert varför jag började..
men jag gjorde det iallafall, och jag tycker det är nice! :)

bästa minnet från förra sommaren? :)
det är helt klart sri lanka resan!
jag, mamma, kusiner, och alla andra!, var i sri lanka i lite mer än en månad förra sommaren.
det var helt underbart. hade fått massor med nya kusiner som var jätte söta och jätte snälla.
vi var på ett bröllop, som var helt sjukt otroligt vackert! det var en underbar upplevelse.
fast jag hade mina dåliga dagar där nere.. och jag har några dåliga minnen ifrån resan. men bortsett från det, så var det nog den bästa månaden i mitt liv!

varför byta skolan från haga skolan :O ?
som dom flesta av mina läsare vet, så gick jag i dansklass förut. på hagaskolan.
jag bröt benet på idrotten, för över ett år sen där. och kunde inte fortsätta dansa! så det kändes lite onödigt att gå i dansklass då.. jag ville inte byta från hagaskolan, men det fanns inte platser i dom "vanliga" klasserna.
åsså hade jag ju lite andra problem också.. men det var inte pga det, som alla andra tror!

vilken är din absoluta favoritskiva?
jag är inte en sån som köper skvior.. jag laddar ner min musik.
så jag har bara ungefär 30 skivor. och dom är över 5 år gamla! den nyaste av alla dom, är unibet skivan.
och det är nog den bästa av alla jag har! (aa)

vad gillar du med sommaren ?
jag gillar värmen! och att man inte behöver ha så mycket kläder på sig.
det är bara jobbigt med en massa kläder.. och att bada!, glass, och allt möjligt!
jag gillar allting med sommaren! :)

vad gillar du med våren ?
det är fint på våren. det är typ det enda jag gillar med den.
eller kanske också att kläderna man kan ha på våren är grymma (A)
det är bra väder också, oftast.

vad gillar du med vintern ?
jag gillar inte vintern!
men om det måste vara nånting..
så äre väl att det är ganska mysigt. det blir mörkt tidigt, och det gillar jag! :)

vad gillar du med hösten ?
ingenting speciellt faktiskt.

om du fick önska dej en sak vad skulle det var då?
en sak.. en CHIHUAHUA, helt klart!

vad skulle du gjort om du vann en miljon ?
jag skulle köpa först och främst en chihuahua! sen skulle jag ta med min mamma till srilanka, och stanna där hur länge som helst! sen skulle jag shoppa upp resten av pengarna :)

Långt hår du har!! :D
är det ditt eller äre löshår? ;)
det är mitt egna hår! inget löshår. allt äkta! :)

shit vad fint hår du har!
är det ditt riktiga?
om ja hur länge har du sparat? :)
som sagt, det är mitt riktiga! och jag har sparat i lite över ett år.
med hjälp av några tabletter som gör att det växer lite snabbare :)


hur länge har du bloggat?
jag har bloggat sen i februari, 2009.. :)

vad tycker du är interessant i en blogg, alltså vad gillar du att folk skriver om?
jag brukar läsa allt som har med mode att göra, lite skvaller är inte heller fel! :)
och om nån skriver ett långt inlägg om sig själv, och hela sitt liv, så läser jag gärna det!
det är alltid skoj att läsa sånt. jag läser lite allt möjligt faktiskt. det mesta!

vad ska du göra på lovet?
på lovet ska jag bara vara med kompisar och ta det lugnt. sova en massa, ska jag också göra! :)
njuta av ledigheten helt enkelt.

har du något husdjur?, om ja, vad?
hehe, japp! jag har fiskar.
och jag ska snart få  min kattunge. i slutet av april kommer den!
men jag har haft en jävla massa andra djur..

vem är kissekatten?
kissekatten är min söta lilla pojke, jonte :)
kallar han kissekatten för han ser lite ut som en katt!
(och för att han, och alla andra, kallar mig hunden)

vad använder du för smink, dagligen?
puder, och några lager mascara.

har du några syskon?
jag har inga riktigt syskon. bara 5 halv.
3 äldre bröder, från pappa, i göteborg, Niklas, Magnus &Lars. har bara kontakt med en av dom! och det är underbart :)
och sen från mamma, 1 äldre syster & 1 äldre bror.
syster, anna, bor här i umeå. har bra kontakt med hon. :)
brorsan, winill, bor i sri lanka. med fru och barn! ingen kontakt alls med han, tyvärr.


det vart inte så många!
alla frågade samma saker.. ;/
men det var iallafall skoj! och nu vet ni lite mer om mig :)
nu skajag fortsätta med filmen! puss&kram //mw.


Carro

svatr:desamma sötnos :)



PUBLICERAT: 2009-04-10, 21:11:30 | URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Liene

kul med frågestund:)



PUBLICERAT: 2009-04-10, 21:50:26 | URL: http://lienes.blogg.se/
Liene

och btw, du är ju inte alls rund:) du är smal.



PUBLICERAT: 2009-04-10, 21:53:59 | URL: http://lienes.blogg.se/
Anonym

Efter många om och män så är jag nu helt och hållet tillbaka till min blogg, nu med nytt team. Ta dig gärna en titt och spana in mitt senaste inlägg om musik.



Ha en bra kväll



Kram

/Linnéa



PUBLICERAT: 2009-04-10, 23:40:34 | URL: http://twistandshine.blogg.se/
Sofia

Sv; Jadu! jag är riktigt avis på ditt hår kan jag säga xD



PUBLICERAT: 2009-04-10, 23:42:41 | URL: http://chicflia.blogg.se/
Ida Björck

okej det låter bra de :) kram



PUBLICERAT: 2009-04-11, 10:18:03 | URL: http://idahbjork.blogg.se/
Marcus Å

Idag blir det att njuta i solen sen är det dags för fotbollspremiär för mitt favoritlag idag. Allt bra med dig idag?



btw kul med alla svar :)



PUBLICERAT: 2009-04-11, 13:05:47 | URL: http://slipsens.blogg.se/
elin

ja jäklar vad du körde på med frågorna :P



PUBLICERAT: 2009-04-11, 15:35:42 | URL: http://esks.blogg.se/
matilda

ville bara önska dig en jätteawesome påsk! :)



PUBLICERAT: 2009-04-11, 16:29:14 | URL: http://elitecyclist.blogg.se/
matilda

såg att du bor i ume :) det är ju en bra stad! :D



PUBLICERAT: 2009-04-11, 18:24:16 | URL: http://elitecyclist.blogg.se/
natha

bevaka varandra med bloglovin? :)



PUBLICERAT: 2009-04-11, 18:35:22 | URL: http://nathalielantz.blogg.se/
natha

lägger till dig nu, så lägg till mig :)<3



PUBLICERAT: 2009-04-11, 18:38:43 | URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Ida Björck

ja det är underbart med mig, självdå? :) kram



PUBLICERAT: 2009-04-11, 18:42:44 | URL: http://idahbjork.blogg.se/
elin

svar:hehe :) nöjd med frågorna ?



PUBLICERAT: 2009-04-11, 18:45:07 | URL: http://esks.blogg.se/
desperat tjäj

vad tar du för tabletter så att håret växer så mycket!?


jessica

är de sillica piller du äter?

för hud,hår,och naglar?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: