2009-09-23
 13:54:42

hatare!

har jätte mycket problem i mitt liv just nu. och det har varit så länge! har aldrig tid eller or att sitt vid en dator. har inte heller tillgång till dator varje dag. massa problem hemma å sånt! funderar på att starta en anonym blogg, och berätta om allt, men nu sa jag ju det, så den kommer inte va så anonym, så det skiter jag i! :D
Jaja, mycket har hänt, och mitt liv bar rasar känns det som..
Men jag är van , så jag lär ju överleva! :)
Så länge anette finns i närheten går allting bra!

jaja, nu ska jag gå och ha lektion!
jag hör av mig senare, när jag har dator, tid och ork! :D


Emma

Usch jag hoppas att det blir bättre snart, vad det än är! Inte kul när man inte mår riktigt bra.



Sköt om dig!



PUBLICERAT: 2009-09-23, 17:24:25 | URL: http://engstromemma.blogg.se/
j

finns om du vill snacka :) <3



PUBLICERAT: 2009-09-24, 10:26:44 | URL: http://lilljennsan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: