2009-05-23
 10:49:57

kulturnatta! (a)

yesbox, idag är det kulturnatta här i umeå! :)
har taggat som fan hela året. typ enda dagen på året som nästan hela umeå samlas på ett och samma ställe!
bara så sjukt synd att maria är i turkiet och steker...
jag ska iallafall vara där med älskling, och kanske jenny å ante!
jag är förkyld, men det hindrar mig inte. jag ska dit, no matter what! hihi.
vad ska du göra idag?


Bild från förra året. (På scen; Tomas Di Leva.)


ska svara på så många komentarer jag orkar. är inte så jätte pigg, men ska försöka svara på alla nu.
internet är lite segt, och då blir jag lätt irriterad, och då skiter jag alltid i allt ;p
men ska käka först!
puss på er.


A A N N I E M A T I L D A ♥

sV , TACK ! :D

detsamma ,



PUBLICERAT: 2009-05-23, 11:08:21 | URL: http://aanniematilda.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: