2009-05-05
 15:22:31

i dina blå ögon finns havet och himlen.

STEG ETT:
Namn: mette
Smeknamn: mutta, mutte, fetto...
Födelsedatum: 12 mars.
Födelseort: lycksele
Ögonfärg: brun
Hårfärg: brun/svart
Längd: 1,64 - 1,66
Skostorlek: 37
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: fisk

STEG 2:
Skor som du bar idag: ballerina
Rädsla: att göra bort mig
Målsättning:
Svagheter: venne

STEG TRE:
Din första tanke när du vaknade idag: "nååågra timmar till"
När somnar du: 23.00, 23.30
När du inte kan sova: Tänker jag på massa konstiga saker

STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: pepsi. (max, no sugar)
McDonalds eller Max: donken (4ever)
Singel- eller dubbeldejt: nejtack till dejter
Lipton Ice Tea eller Nestea: lipton ice tea
Choklad eller vanilj: vanilj

STEG 5:
Svär du: ofta
Sjunger du: ah, all the time
Duschar du varje dag: nope
Röker du: nope
Är du förälskad: yes.
Tror du att du någonsin varit kär: det har jag.
Gillar du skolan: nonono
Vill du gifta dig: njaa..
Tror du på dig själv: yao, det måste man ju?
Blir du åksjuk: arå
Tycker du att du är hälsosam: Haha! NEJ.
Gillar du åska: har inget emot, men det betyder ju ofta regn, och det är ju inget man gillar?

STEG 6: Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: nepp
Rökt: jo
Gått på dejt: men näj
Kysst någon: yes
Shoppat: kan jag lova! ;)
Ätit sushi: nope:(
Stått på scen: nope
Blivit dumpad: nope
Bakat: det har jag!
Nakenbadat: haha, ja hemma?
Färgat håret: det har jag.

STEG 7: Har du någonsin...
Blivit nerslagen? nope
Slagit ner någon? nope, i'm a good girl:]

STEG 8: I framtiden...
Hur gammal vill du vara när du gifter dig: öh! omöjligt att svara på ju.
Namn på barn: stellan :}
Ditt drömbröllop: tss, venne.

STEG 9: Hur ska din drömkille/tjej vara?
Ögonfärg?: som jp:]
Hårfärg: som jp:]
Långt eller kort hår: som jp:]
Vikt: som jp:]
Klädstil: som jp:]
Plats för första träffen: haha?

STEG 10:
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: dom som är värda det
Antal CD-skivor du äger: har all musik på datorn, men hade många när jag var liten.
Antal piercings: 2 i öronen
Antal tatueringar: zero
Antal saker jag ångrar: mååååånga.

FAVORIT...
Färg: svarrt
Plats: typ stranden
Spel: GTA ffs
Drog: maria=]
Film: benjamin button
Serie: desperate housewifes, oc, andra avenyn osvosv.
Skor: ingeeen aning

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: varje dag
Gnälla: jämt och ständigt
Skrika: kan jag lova.
Sova: det händer
Ha ångest: jorå
Skada dig själv med flit: ibland
Ta mediciner du inte borde ta: det händer
Vilja dö: jopp
Drömma mardrömmar: nope
Försöka vara annorlunda: nja
Klä dig i svart: antagligen
Gå i skolan: försöker att låta bli.. men man måste ju
Röka: det händer
Ljuga: nja
Hata folk: ah
Lita på folk: beror på..

NÄR...
Åt du senast: typ halv 2
Läste du en bok senast: lääänge sedan
Var du på konsert senast: februari, fredag den trettonde.
Köpte du något senast: idag
Kysste du någon senast: igår
Svor du senast: nu
Sjöng du senast: sjunger lite då och då så jag tänker inte på när jag gör det
Klagade du senast: imorse
Är det sommar: om jätte länge:(

VEM...
Saknar du: jp:(
Vill du döda: alla förutom nåra.
Rörde dig sist: lina
Kysste dig sist: jp
Kramade du sist: lina
Vill du träffa: många
Skrek du på sist: mamii
Fick du sms från senast: jp
Ringde dig senast: matte

HAR DU...
För många vänner: nope
Någon annan psykisk sjukdom: nope
Färgat håret: jope
Egen dator: nope
Gjort bort dig rejält: haha, självklart
Komplex: nope
Kysst någon: jope
Sagt jag älskar dig till någon idag: jope
Lämnat landet: jope
Rymt hemifrån: jope
Tuttat eld på nåt: jope
Gjort något olagligt: jope

HUR...
Går du: haha, fult?
Svarar du i telefonen: hej det är mette:]
Fördriver du tiden: tv, dator, tlfn
Bäddar du sängen: bäddar aldrig, mamma göre
Ofta diskar du: på hk'n, när jag måste..
Ofta städar du: typ varje dag, (eller inte), mamma städar åt mig.
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: för mycket. funderar på att sluta helt! ;O


asta

svar: Ja,dom är fiina :)



PUBLICERAT: 2009-05-05, 17:37:53 | URL: http://astish.blogg.se/
Bella

Det kan jag förstå. Händer idag då? :D



PUBLICERAT: 2009-05-06, 08:50:40 | URL: http://bellablogg.se
Sofia

Sv;

den vlå är från Nelly.com

Den vita från Gina T

och den med "kjol" är också från Nelly! :)



PUBLICERAT: 2009-05-06, 14:24:23 | URL: http://chicflia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: