2009-03-20
 11:08:33

take your life with cocaine.

hellu everybody :)
min lärare ringde mamii igår och sa att taxi är fixat till nästa vecka! så på måndag blir det skola.
tro det eller ej, men jag längtar faktiskt. fysatan vad det är tråkigt att vara hemma och inte kunna göra någonting..
när jag är typ förkyld å stannar hemma från skolan brukar jag alltid hoppa runt, dansa och skrika! ;)
men det kan jag ju inte göra nu. så jag sitter bara och skriker. eller nja, skriker å skriker, jag sjunger faktiskt. men jag "skriksjunger" det sitter jag och gör just nu faktiskt. men jag börjar få lite ont i halsen, så det är nog bäst att jag slutar ;p

taxi till & från skola fr.o.m 09-03-17 t.o.m 09-05-05
ingen idrott fr.o.m 09-03-17 t.o.m 09-07-13
vet ni hur nice det är? :O
taxi i 7 veckor, och så slipper jag idrotten ända fram till sommarlovet. asså jag älskar min läkare. ska typ gifta mig med honom. det ända som är dåligt är väl att jag inte kommer få nåt betyg i idrott ;/ eftersom jag inte var med och åkte skidor och skridskor.. det är ju synd, men jaja!

nu är filmen som jag laddade ner klar, så jag ska fixa nåt att käka & se den.
ciao bella vart det idag :) har inte sett den, och alla säger att den är sjukt bra! så det blir nice.
men ni får ha det så underbart allihopa. pusspåer.♥ // mw.


Sandra

skönt att du har en så bra läkare :)



jo den verkar verkligen bra, ska bli kul att se!



PUBLICERAT: 2009-03-20, 15:54:33 | URL: http://froggie.blogg.se/
Linda

Lyxigt med taxi :)



PUBLICERAT: 2009-03-20, 16:55:07 | URL: http://ndail.blogg.se/
Anonym

jag tar 50 kr bara så det är inte så farligt. maila mig om du fortfarande är intresserad. kul att du gillar designen. kram



PUBLICERAT: 2009-03-20, 19:13:39 | URL: http://loadedgun.blogg.se/
frida

du var väldigt vacker, skulle göra allt för att få sånt hår! :)



PUBLICERAT: 2009-03-27, 15:45:20 | URL: http://fritts.blogg.se/
sebbe

du är jävligt söt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: