2009-03-21
 11:47:42

idag är det varmt ute.

10 grader och sol här i umeå idag! =D jag vill bara springa ut och lägga mig i snön och njuta av solen.
men...det kan jag inte. och idag kan jag inte gå utan kryckor..
jag som hade tänkt promenera.. jaja, så kan det gå.
får väl dra med mig kryckor, och hoppa på dom ist.
idag har jag inte mycket planerat, ska först rensa mina garderober. har otroliiigt mycket kläder som jag knappt använder, dom bara ligger där och ruttnar..
sen ska jag duscha, och fixa till mig. hehe
senare ikväll ska vi på middag hos mamiis och låtsaspapiis kompisar. känns fett jobbigt, men mycket jobbiare att sitta hemma och inte göra nånting!
och just exakt nu ska jag beställa hem lite kattsaker. jag önskade mig ju en chihuahua, men jag fick ingen :(
fick en kattunge ist, men den har inte kommit än, för den var typ bara två veckor när jag fyllde år.

så den har jag hemma om 3-4 veckor :) och jag måste ju fixa rummet år min andra kisse:]

den ska heta stellan om det är en pojke, och stella eller gudrun om det är en flicka :)

Nu måste jag klä på mig och käka lite.
pusspuss allihopa! //mw.

                                                        


Anonym

ja verkligen ;0)



PUBLICERAT: 2009-03-21, 11:57:00 | URL: http://loadedgun.blogg.se/
Marcus Å

Händer då? :)



PUBLICERAT: 2009-03-21, 12:15:42 | URL: http://slipsens.blogg.se/
Leonora - The Magic Memories

sv; hehe :D



PUBLICERAT: 2009-03-21, 12:34:48 | URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: