2009-03-18
 08:38:38

booyah! :)

godmorgon världen.
operationen blev av igår. så nu sitter jag här med gips på benet som väger typ 10 kilo.
det gick jättebra med allting tror jag. gjorde bara fett ont när jag vaknade. men jag fick morfin, så jag var typ häg som ett as. en sköterska frågade vad jag ville dricka till tabletterna, och då svarade jag "jag skulle vilja ha ett glas med rosa mjölk. höhö" och sen var det en annan som frågade hur ont jag hade på en skala 1-10 och jag svarade " jamen nånstans mellan 375 och 4678" . HA HA HA.. åsså var min piggelin som jag fick typ blå :o, ganska tufft. men den smakade likadant som en vanlig grön.
nu sitter jag iallafall hemma och tråkar som satan. kunde inte sova för gipset slog i den andra foten och det gjorde ont. åsså känns det som att nån typ klämmer till foten, så det gör jätteont ibland. och det kliar ju också som satan , jag hatar det!
så ser mitt ben ut, just nu. höhö vackert, jag vet :)

nä nu ska jag gå och räkna lite matte:]
ha de fint.
pussN♥

//mw.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: