2009-02-16
 16:33:05

sådärja!

nu har jag suttit vid datorn i 9 timmar. mamma står i köket och skriker på mig och säger att jag kommer få problem med synen.. haha, kanske är så men det hindrar inte mig:] är man datanörd så är man!
nämen ska nog gå och titta på tv eller typ dra ut ett tag. ganska tråkigt att bara sitta hemma och inte göra så mycket, ellerja^
jag har iaf försökt fixa lite med designen och så. blev inte så jättebra, men nu orkar jag inte hålla på mer ;p
längst ner i menyn finns det en liten chattruta, skriv gärna nånting trevligt där :)
nää, nu ska jag fan ta å göra nå annat. blev lite less på datorn nu haha.
äsch, ni får ha de så bra å allt sånt där!


            <min finaste maria.

xoxo //mw.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: