2009-02-18
 12:09:03

good morning.

vaknade för typ 10 minuter sen. sjukt skönt att kunna sova hur länge som helst medans alla andra måste vakan typ 7 och dra iväg till skolan. synd om dom/er.
anyway, sitter och gör lite läxor osv. skriver klart min deckare, som skulle vara inlämnad för två veckor (aa)
och sen engelska ordlistan, som skulle vara klar för typ tre veckor sen ;p
det är ju sjuuuukt bra att jag lämnar in allting i tid, så jag får extra bra betyg. haha lol.
jag måste skärpa mig! men iaf, nu ska jag bli klar med allt, sedan skicka det till mina lärare.
bara så att jag har grymt dålig fantasi, och kommer verkligen inte på nånting.. vad fan ska man skriva om?
har typ frågat alla som är inne på msn, men dom suger å lalala..
aja, kanske ska försöka komma på nånting nu och sluta skriva här (:
meen, skriver ett inlägg senare om hur det gick(; hehe
PEACE!

//mw.



kan inte sluta lyssna på den här lilla snubben.
 han är såååå sjukt duktig!
asså åh, jag blir ju nästan kär i han. haha=]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: