2009-02-26
 20:05:15

godkväll.

hejsan hoppsan!
kom alldeles nyss hem från sötisen. var där och såg lite film åså :)
nu ska jag käka lite mat, sedan kolla på OC. var ganska länge sen jag såg det. saknar ryan, seth, summer å marissa å dom! :] säsong 1 & 2 blir det ikväll/inatt.
imorgon är det skola. och då ska jag hålla mitt fina tal! vet fortfarande inte vad jag ska säga, har liksom inte skrivit det ännu. men det kommer snart.. hoppas jag! kanske ringer maria senare ikväll så får hon hjälpa mig.
kom just på att jag sa att jag skulle lägga ut lite bilder från kalaset jag var på i söndags.
hr kommer några;
          .
fler orkar och hinner jag inte lägga in!
nu skriker mamma på mig, så jag måste gå och käka! men ha de så trevligt ikväll!
pusspuss sötnosar.
 //mw.♥


Anonym

Skulle du vilja vara känd? :)



Kram

/Linnéa



PUBLICERAT: 2009-03-01, 11:16:05 | URL: http://twistandshine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: