2009-02-20
 11:09:18

äntligen helg!

hey you guys.
har inte varit i skolan på en vecka, känns ganska skönt. men jag saknar ändå skolan.
sjukt tråkigt att va hemma och jobba osv. saknar maria mest<3.
 jaja, så går det när man är sjuk. känner mig sjukt pigg idag! ska dra till stan senare och va me jp. (: 
nu ska jag ta en lång och varm dusch, sedan baka en kaka till mamma, sedan åka till hennes jobb med den. åh vad jag är snäll idag! (och alla andra dagar:] hihi)
igår vart det inte så mycket plugg som jag ville. kan inte skriva om elisabeth hurley. fanns som jag sa inte mycket fakta om hon..
asså det värsta med det här är ju inte personen jag skriva om.. utan det är frågorna som jag ska komma på och svara på. uppsatsen ska vara 4 sidor, och vi ska ha 2 frågor. svaren ska alltså vara jätte utförliga och dryga! det är det jag hatar.
menmen så är det. ska fixa allting ikv. snacka me folk som gjort det här och allt! det kommer säkert gå toppen.

nu tänker jag krypa bort mot duschen, och bara stå där i timmaar! usch så skönt.
hmm, dagens outfit! kanske slänger in den första idag:) har jag tid över, så gör jag det kan jag lova.
men nu ska jag kila.
puss allihopa! ;*

//mw♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: