2009-04-25
 09:27:37

101

godmorgon allihopa!
Sjukt fint väder här i umeå idag. Det är runt 17 grader just nu :) helt underbart.
jag ska strax ner på stan med mamma och köpa alla saker min kisse behöver, sen ska jag åka bort till grubbe med älskling och träffa fredrik!!!! :):):):) jag är typ överlycklig.
och alla ni som undrar vem fredrik är; han flyttade hit till umeå för 2-3 år sen, och vi blev jättebra kompisar under tiden han bodde här, vi va tillsammans och allt var super.. Men tyvärr så flyttade han tillbaka till luleå efter 1½ år.. men i helgen är han är, och då är det självklart att jag ska träffa han! var ett år sen sist och allt...
så jag är sjukt peppad på att träffa han! :)
vad ska ni underbarisar göra idag?


var ute på bryggan igår kväll med älskling.
helt underbart mysigt. gjorde upp en liten eld (den höll inte så länge, men det var mys),
satt och pratade och bara mös.
Det var varmt ute också, runt 9-10 tiden. helt galet, snart är det fan sommar!
Men nu ska jag gå och platta håret och käka frukost! :)
ha en super bra dag allihopa. peace and out ;*


Nathalié Hult - En skönhetsblogg!

Tack!



PUBLICERAT: 2009-04-25, 12:27:43 | URL: http://chilen.blogg.se/
jenny

du ja :)



haha okejokej händer idag då? :)



PUBLICERAT: 2009-04-25, 12:48:17 | URL: http://lilljennsan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: